Get Bus

מגזין תחבורה- אוטובוסים, מוניות, טרייד אין ועוד

אוטובוסים

רוצים לרכוש אוטובוס? כך תעשו זאת

רכישה של כלי רכב גדול כמו אוטובוס מעלה התלבטויות רבות בקרב הנהגים. מה חשוב לבדוק ואיך מבצעים קנייה שתשמש אתכם באופן היעיל והנוח ביותר? המדריך הממוקד הבא כאן לשירותכם

כל תהליך קנייה של רכב חדש מלווה בשאלות ולבטים, אבל במקרה של אוטובוס אין ספק שמלאי התהיות גדול במיוחד. כדי לקבל החלטה שתשרת אתכם, התחשבו בפרמטרים הבאים:
  • הגדרת הצרכים – אוטובוסים משמשים בדרך כלל לצורכי עבודה, ולכן חשוב מאוד להגדיר במדויק את מטרות הרכישה. האם מדובר ברכב יוקרתי למטרות הסעת תיירים, רכב פרקטי לעובדים, אוטובוס לצורכי תחבורה ציבורית, להסעת תלמידים וכדומה. כל אחד מסוגי האוטובוסים שהזכרנו הוא בעל מאפיינים משלו, החל מהגודל, דרך העלות ועד לתכונות מיוחדות. 
  • התאמה לתקציב – ביצוע סקר שוק מקיף הוא שלב שאסור לדלג עליו. אתם רוצים לדעת מה העלויות הממוצעות של אוטובוס מהסוג שאתם זקוקים לו, ובהתאם לכך לקבל החלטה אם תעדיפו אוטובוס חדש או יד שנייה.
  • צרכים אישיים – הכוונה למאפיינים שלא תהיו מוכנים להתפשר עליהם. 
  • מצב טכני – סוגיה שרלוונטית במיוחד לרוכשי אוטובוס יד שנייה. מאחר שהאוטובוס צפוי לשרת לא רק אתכם אלא גם את הנוסעים, סוגיית הבטיחות היא דבר שאסור להתפשר עליו. יש לבחון את מצב המנוע, מיזוג האוויר, הדלתות, המושבים, היסטוריית תאונות ועוד. התייעצו עם אנשי מקצוע אם אינכם בטוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן