Get Bus

מגזין תחבורה- אוטובוסים, מוניות, טרייד אין ועוד

אוטובוסים

הכירו את רכב ההסעות המושלם שישפר את חווית הנסיעה שלכם

אתם זקוקים לרכב מרווח שיתאים לקבוצת נוסעים, אבל אוטובוס לא מרגיש מספיק מדויק עבור הצרכים שלכם. הכירו את המידיבוס – פתרון שמאפשר ליהנות מכל העולמות, ברכב אחד

הסעה של נוסע יחיד מחייבת התארגנות מיוחדת, וכשמדובר על קבוצת נוסעים – רשימת הדרישות מורכבת במיוחד. כלי תחבורה שצריך להתאים לכמות גדולה של אנשים, חייב להתאים להם מבחינת הגודל וכמות המושבים, לכלול אבזור עשיר שיאפשר להם לעבור את הנסיעה בהנאה, וכמובן גם להיות בטיחותי במיוחד. קבוצות של 50 איש למשל, יעדיפו נסיעה באוטובוס סטנדרטי. אבל מה קורה כשמדובר בקבוצה בגודל ביניים, של 39 משתתפים או פחות? 

מידיבוס, אוטובוס בגודל ביניים שמיועד לקבוצות קטנות, הוא בדיוק המענה שחיפשתם. בין אם אתם מסיעים תיירים, תלמידים או כל קבוצת נוסעים אחרת שרוצה להגיע ליעדה במהירות ובקלות. וכדי למקסם את החוויה, אין ספק שתרצו לנסות מידיבוס מבית קינג לונג. היצרנית הסינית המובילה מייצרת אוטובוסים במגוון גדלים המתאימים לקבוצות, כאשר מידיבוס הוא אחד מהדגמים האהובים והשימושיים ביותר שלה. 

מה הופך מידיבוס לפתרון מנצח?

ראשית, הגודל. מידיבוס מדגם C10 מותאם להסיע בבטחה 39 נוסעים, נוסף לנהג ומדריך. הדגם קיים גם בגרסה של 35 ו-37 נוסעים, ואם תרצו ניתן גם להזמין דגם נגיש שניתן להסיע בו עד 9 כסאות גלגלים. תא המטען הגדול של המידיבוס שימושי במיוחד, וניתן לאחסן בו ללא שום בעיה מזוודות וחפצים אישיים אחרים.

מצד הנוסע, מידיבוס של קיי לונג מאפשר נסיעה סופר נוחה לאורך כל הדרך. עם שקעי USB, תאורה ופתחי מיזוג אישיים, וכמובן גם מושבים הכוללים מנגנון הטייה שניתן להשתמש בו בקלות. גם סביבת הנהג היא מתקדמת ומאובזרת במיוחד, וניתן למצוא בה תוכנת ניווט, מסך מגע צבעוני ופתרונות נוספים שהופכים כל נסיעה לנעימה במיוחד. 

כך שאם אתם מחפשים פתרון גדול לקבוצות בגודל בינוני, מידיבוס הוא כלי הרכב שיספק לכם את כל היתרונות שמנינו ועוד. אתם מוזמנים לנסות אותו בעצמכם, ולגלות כיצד הפך לכלי הרכב המוביל על הכבישים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן